Ny blogg!

Detta är starten på något nytt, något som ja kommer ängna tid till.


Välkommna till min nya blogg! Jag har tidigare bloggat på http://ttessiie.blogg.se
Men tröttnade, tyckte inte om namnet eller så.. krångligt med två tt i början och två ii sen.
Så därför startade ja en ny blogg, tröttnade på den andra med.
Har snabbt försökt slänga ihop en header och fixat lite i bloggen.

Mitt namn är då Therese men kallas för tessie. Kommer försöka uppdatera några gånger om dagen.
Jag går i nian och älskar att fota kommer antagligen komma upp ett massor utav bilder. På fritiden träffar kompisar, tränar på gymmet eller gör något annat skoj.

Följ gärna mej i bloglovin och ja hoppas ni kommer trivas! (:
Kram tessie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0